LISTY, które ratują mi życie…zawodowe i domowe!

Jak ogarnąć codzienne obowiązki i biznes online?

 

Czy zdarzyła Ci się kiedyś sytuacja, że w natłoku obowiązków i zadań dnia codziennego, zaniedbałaś zrobienie wielu ważnych rzeczy?

Ja często miewałam takie sytuacje…

Na przykład udało mi się zrobić wszystkie zawodowe obowiązki ale nie miałam czasu na zrobienie i zjedzenie obiadu…
Albo jak już zapanowałam robienie obiadu w ciągu dnia to okazało się, że brakuje kluczowego składnika, bez którego nic z obiadu nie wyjdzie.
Następnego dnia wszystko kupiłam i nawet wygospodarowałam czas na obiad ALE nie było sił, czasu i chęci, by po nim posprzątać a dodatkowo w pralni piętrzył się stos prania…

Takich sytuacji mogłabym wymieniać i wymieniać…

Myślę, że domyślasz się co powoduje taki chaos i niezorganizowanie… kłótnie, wydane pieniądze na śmieciowe jedzenie fastfood, nieogar w domu albo zastój w biznesie i generalny spadek nastroju.

Na szczęście pewnego dnia wpadłam na świetny sposób, który bardzo UŁATWIA MI funkcjonowanie i planowanie całego tygodnia.

Są to LISTY.

Nie rozstaję się z nimi na krok, odkąd poczułam ich skuteczność.

Takich list mam kilka i najczęściej tworzę je w niedzielę wieczorem.

  1. Lista zadań.

Prawdopodobnie kiedyś spotkałaś się z nimi. To po prostu lista najważniejszych rzeczy do zrobienia w przyszłym tygodniu  i też w poniedziałek. Planuję to już w niedzielę, aby w poniedziałek nie marnować czasu na zastanawianie się co robić.

  1. Lista posiłków.

Ooh… ta lista ratuje mi życie, ponieważ o ile zadania zawodowe umiałam dobrze planować o tyle  zawsze brakowało mi czasu w ciągu dnia na zrobienia obiadu i wymyślenie co w ogóle chcę zjeść. Planuję więc na cały tydzień posiłki i oszczędzam duużo czasu dzięki zaplanowanemu menu.

  1. Lista zakupów.

Pod listę posiłków planuję listę zakupów. Wcześniej nawet jak wygospodarowałam czas na zrobienie obiadu to najczęściej brakowało kilku kluczowych składników i cały plan legł w gruzach. Dzięki tej liście temu zawsze mamy w lodówce potrzebne produkty i nie marnujemy jedzenia.

  1. Lista obowiązków.

Ta lista budzi najwięcej zdziwienia, bo zazwyczaj rodziny nie dzielą się na piśmie swoimi obowiązkami, ale uwierzcie mi, że taka lista potrafi oszczędzić wielu konfliktów Tym bardziej jeśli mamy dużą rodzinę. Sprawi to też, że zostanie odciążona jedna osoba (najczęściej kobieta) i będzie mogła przeznaczyć czas na inne aktywności.

Daj znać czy takie organizowanie tygodnia Ci się podoba i czy wdrożysz którąś z list do swojego życia.

Pozdrawiam
Kamila Ptasznik

A jeśli chcesz lepiej się organizować w marketingu sieciowym to udostępniam Ci bezpłatnie
Planer Pracy w MLM.
Kliknij poniższy przycisk lub zdjęcie, aby pobrać planer.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *